onsdag 12 september 2012

Ett litet inköp

Om allt går som planerat kommer jag imorgon att hämta hem mitt senast  inköp till min lilla bonsaisamling som jag i sommras hittade av en ren slump här. Jag föll direkt för det lilla olivträdet i en underbar liten kruka och kände bara... den där måste jag ha!!!

Jag kontaktade omgående Tomas som så snällt kunde fixa och ta med den till årsmötet i Stockholm och där tog några vänliga själar från norra kretsen vid och flög hem den till Umeå.

Nu är det då dax för att hämta det lilla olivträdet och jag känner mig som ett litet barn på julaftonen, men skulle ju dock kunna säga att detta är en min egna lilla egopresent då jag nyligen paserat 30.

Bild: Tomas Gramming
Tror att detta lilla träd har stor potensial att bli något riktigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar