lördag 29 september 2012

En vecka senare

Nu har det gått en vecka sedan den senaste träffen med norra kretsen och ännu har jag inte fått ned en enda rad här i bloggen.

Jag kan i alla fall berätta att jag hade med mig ett antal olika träd till mötet och jag jobbade på två av dem (Ficusar). Tyvärr kunde vi konstatera att den ena av mina tvåstammade träd hade valt att självdö :-(, så med den fick de bli en liten omformning och en rejäl klippning.

När jag så småningom får tid till det ska jag sätta mig vid datorn och lägga in lite bilder. Tyvärr glömde jag ta kort under mötet.

2 kommentarer:

  1. Tyvärr hade inte jag heller kommit ihåg kameran den här gången... Hoppas du kan komma den 13e så kanske vi kan ta några bilder då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är tanken att jag kommer den 13 okt. Vad tror du om att ta med mig Olivträdet eller är det lite för sent och borde den redan gått i vila?

      Radera